Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Megtorpant a MATE gödöllői campusának terveztetése 2022-08-23 17:35:56 A tárgyban kiírt közbeszerzést eredménytelennek nyilvánították, a megváltozott körülmények miatt újra kell gondolni a műszaki tartalmat
Gödöllő a legdrágább vidéki egyetemi város 2022-07-31 11:27:26 A visszatérő kereslet hatására jelentősen emelkedtek a bérleti díjak és a lakásárak a Takarék Index elemzése szerint
A mezőgazdasági gépészet egy menő szakma 2022-04-13 10:24:08 A sikeres vizsgák és a diploma megszerzéséhez számos tankönyv segíthet az utadon, amit az egyetemek javasolnak
Így válasszunk húsvéti sonkát! 2022-04-09 10:50:57 Hasznos tanácsokkal szolgált a gödöllői központú egyetem Állatitermék és Élelmiszertartósítási Technológiai Tanszékének munkatársa